Wiosenne szaleństwo na targach LOOK 2016 i beautyVISION   

 
Znakomita ekspozycja, znakomite stylizacje, jeszcze bardziej znakomite pokazy i najznakomitsi zwiedzający! 16 edycję targów Forum Fryzjerstwa LOOK i Forum Kosmetyki beautyVISION tylko w ten sposób można podsumować. Wszyscy, którzy odwiedzili targi w ten weekend, mogli podziwiać mnóstwo nowości, zarówno na stoiskach wystawców jak i w programie wydarzeń.
  

Targi LOOK 2016 i beautyVISIONWystawcy przygotowali bardzo bogatą ofertę kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, makijażu, preparatów do koloryzacji i stylizacji włosów, a także sprzętu fryzjerskiego oraz kosmetycznego, a także do zdobienia paznokci. Zwiedzający mogli skorzystać nie tylko z darmowych porad, ale również oddać się w ręce wizażystów, którzy wykonywali bezpłatny makijaż, stylizowali paznokcie, rzęsy i wykonywali inne zabiegi.

Na targach pojawili się także znani i lubiani. Na stoisku NeoNail dostrzec można było Patrycję Kazali promującą najnowszą kolekcję, której jest autorką. Swoim wizerunkiem Natalia Siwiec sygnowała markę Indygo, natomiast na stoisku Semilac można było otrzymać autograf od Mistera Polski 2015 – Rafała Maślaka. Na zaproszenie marki KEMON pojawiła się Barbara Kurdej-Szatan, która promowała nową kolekcję AVALON. Tradycyjnie na targi LOOK zawitał stylista z programu „Ostre cięcie” Andrzej Wierzbicki z którym można było porozmawiać na stoisku Fale Loki Koki.

W pierwszy dzień imprezy uwaga targowych gości skupiona była przede wszystkim na konkursie KREATOR, który już po raz XIV pozwolił młodym, zdolnym fryzjerom puścić wodze fantazji. Konkurs KREATOR znowu nas pozytywnie zaskoczył. Do rywalizacji stanęło ponad 70 uczestników (w niektórych kategoriach nie sposób ich było zmieścić na scenie). Po wtóre, pomysłowością i inwencją twórczą, którymi popisali się nasi zawodnicy. Tegoroczna edycja konkursu składała się z aż 6 kategorii konkursowych, w których młodzi fryzjerzy rywalizowali o tytuł KREATORA 2016. Najbardziej spektakularną i popularną okazała się ponownie konkurencja ART&HAIR, gdzie inspiracją do wykonania stylizacji była Amidala z filmu „Star

Wars”. Laureatką tegorocznej edycji i jednocześnie Nagrody Prezesa Międzynarodowych Targów Poznańskich – 2 500 zł – została Beata Karczyńska. Emocje na scenie były ogromne, a każda ze stylizacji oryginalna i misternie wykonana.

Sceną Główną zawładnęły w obu dniach niesamowite pokazy światowej sławy stylistów i prezentacji najnowszych kolekcji. Zobaczyć można było między innymi pen Razor – ostre piór, czyli innowacyjną brzytwę do brody, włosów i brwi, kolekcję wiosna/lato 2016 Selective Professional czy ILLUSIONS od Montibello. Ponadto firma FOX zaprezentowała swoje nowoczesne (innowacyjne) narzędzia, Intercoiffure Polska przeprowadziła przepiękny pokaz Shadows.

Równolegle z pokazami na Scenie Głównej – przez cały czas trwania targów – odbywały się prelekcje firm i marek w strefie Speaker’s Corner COLOR &WHITE. Tematyka prezentacji dotyczyła kosmetyki pielęgnacyjnej i zabiegów, a także poruszono kwestie związane z trendami w makijażu czy w stylizacji paznokci.

Przez obydwa dni targowe odbywały się III Mistrzostwa Nails Olympic Show, w których zawodnicy rywalizowali aż w ośmiu konkurencjach – Zdobienia Płaskie, Sztylety, Nail Art. 3D, Tip Box, Manicure Hybrydowy, Salon Nails oraz Pink&White, która z kolei podzielona była na kategorie żel i akryl. Mistrzostwa cieszą się ogromną popularnością wśród zwiedzających oraz uznaniem wśród uczestników, których w tym roku do rywalizacji stanęło aż 200.

Nie zabrakło także na targach LOOK i beautyVISION merytorycznej wiedzy. W sobotę przeprowadzone zostały praktyczne warsztaty podologiczne. Natomiast w niedzielę odbyły się Kongres Podologiczny oraz Kongres Makijażu Permanentnego, który cieszyły się dużym zainteresowaniem profesjonalistów z branży. Nauczyciele zawodu fryzjer mieli okazję uczestniczyć w konferencji, która była odpowiedzią na wiele problemów, z którymi się borykają.

Młodzi fryzjerzy i kosmetyczki stanęli przed ogromnym wyzwaniem rywalizując o tytuł Mistrza Polski. Branża fryzjerska walczyła o tytuł w Otwartych Mistrzostwach Fryzjerstwa Polskiego oraz w Przedłużaniu i Zagęszczaniu Włosów, natomiast stylistki rywalizowały w Otwartych Mistrzostwach Polski w Makijażu Profesjonalnym. Nowością, która od razu zdobyła rzesze fanów, są Mistrzostwa Polski w Barberingu. Strzyżenie męskie uznaje się za jedną z najtrudniejszych dziedzin fryzjerstwa, barberzy czynią je ogromnie widowiskową sztuką. Moda na brody trwa w najlepsze, także na Targach Poznańskich!

Podczas wydarzenia odbyła się także gala wręczenia prestiżowych nagród – Złotych Medali MTP. W tym roku nagodzono produkty następujące produkty.

W ramach Forum LOOK: TANGLE TEEZER THE ORIGINAL, pen RAZOR by Magia, Nutrikosmetyk Hairvity, Fotel barberski ALEX, ReGenesis™ by RevitaLash® Hair Enhancing System, FOX STEAM BRUSH,

natomiast Forum beautyVISION: Zaawansowany zabieg odmładzająco rozświetlający RETI-VIT C, naturalny spray samoopalający Marc Inbane, maska Medbeauty Gold 999K, linia laserów diodowych do usuwania owłosienia MAX DIODE LASER, LOTON SPA & BEAUTY, BeautyLash seria produktów do koloryzacji, stylizacji I pielęgnacji brwi oraz rzęs, Serum pod oczy PURE by Realash, kosmetyki naturalne VIANEK, dwufazowy preparat do demakijażu przeznaczony do stosowania w opakowaniach z dyszą spieniającą, maseczka do twarzy w formie musu, zawierająca ekstrakt z mięty pozyskiwany w warunkach nadkrytycznego ditlenku węgla.

Program imprezy był tak bogaty, że każdy mógł znaleźć coś odpowiedniego dla siebie. Pokazy na Scenie Głównej oraz stoiskach wystawców przykuwały uwagę nie tylko profesjonalistów, ale również klientów salonów fryzjerskich i kosmetycznych. Obserwując pokazy najnowszych trendów w cięciach, stylizacji czy makijażu kosmetyczki i fryzjerzy na pewno znaleźli inspirację do pracy w swoich salonach, by móc zaoferować swoim klientom najmodniejsze stylizacje i innowacyjne zabiegi.
  
Kolejna edycja LOOK & beautyVISION dobiegła końca, dziękujmy za udział wszystkim wystawcom, zwiedzającym i uczestnikom mistrzostw. Do zobaczenia za rok!
 

 
Materiały: MTP/Targi LOOK
 
 

REKLAMA
Dopisz się do naszego newslettera