Urodo.pl – nowe media w służbie profesjonalistom   

Ponad 6 milionów Polek w wieku od 15 do 40 lat aktywnie korzystało z Internetu w 2013, szukając w sieci przede wszystkim informacji i opinii o produktach, oczekując by Internet pomagał im w codziennych sprawach. Do tych celów wykorzystują przede wszystkim media społecznościowe, spośród których niezachwianie dominuje Facebook, który może urosnąć do blisko 20 milionów użytkowników w 2014. To już ponad połowa populacji naszego kraju. Nam profesjonalistom nie pozostaje nic innego, jak przyjrzeć się tym fascynującym zmianom i zastanowić się nad tym, jak wykorzystać je w naszej codziennej pracy. Nasze klientki już tam są – teraz czas na nas!

Urodo.pl - Rezerwuj wizyty on-linePolskie Internautki to przede wszystkim kobiety różnorodne, zresztą tak jak nasze klientki, każda jest inna! Oczekują indywidualnego podejścia. Stąd tak ważne jest zbieranie informacji o poprzednich wizytach i korzystanie z nich przy nowych rezerwacjach. – Obecne rozwiązania informatyczne w prosty sposób pomagają traktować każdą osobę wyjątkowo. Przede wszystkim nie musimy już każdorazowo odrywać się od pracy i biec do telefonu, żeby przyjąć nową rezerwację. Dzięki rezerwacjom on-line zbieramy również informacje dotyczące klientki, poprzednich stylizacji czy produktów, których używa. Możemy dostosować akcje promocyjne, wysłać e-mail urodzinowy, zaproponować termin wizyty czy też niższe ceny, jeśli akurat nasz pracownik ma wolne okienko. – wylicza Michał Macewicz, GM portalu urodo.pl.

Współczesna Polka lubi robić rzeczy nowe i inne od dotychczasowych. Szuka życia pełnego wyzwań, nowości i zmian, a poszukując informacji, sięga w pierwszej kolejności do Internetu, coraz częściej również mobilnego. Stąd tak ważne jest to, żeby nasz salon był tam, gdzie jest nasza klientka – zarówno dotychczasowa, jak i nowa. Dlatego też coraz więcej salonów decyduje się na założenie Internetu i przeniesienie do niego swojego kalendarza wizyt oraz udostępnianie sieci w salonie. Dzięki temu stają się one nowocześniejsze i wyróżniają się na tle konkurencji. Internet w salonie to również korzyść dla klientów, np. możliwość umilenia sobie czasu oczekiwania na zabieg lub w jego trakcie.

Właśnie z tego powodu największym hitem najbliższych miesięcy może okazać się tzw. real-time booking, czyli rezerwacje wizyt on-line. – To nowe rozwiązanie w branży beauty w Polsce, które czeka jednak bardzo interesująca przyszłość. Widzimy to choćby po sukcesie portalu znanylekarz.pl. Salony zyskują przy takim rozwiązaniu nie tylko lepszą widoczność wśród potencjalnych klientek, ale także możliwość realnego wzrostu przychodów i lojalności poprzez dopasowywanie swojej oferty do potrzeb klientek.– dodaje Aleksander Kruszelnicki, menedżer projektu urodo.pl.

Warto zauważyć, że kobiety w sieci często zachowują się bardziej racjonalnie niż mężczyźni. Ponad 83% ankietowanych Internautek deklaruje, że marki powinny skupiać się na treściach produktowych. Czego oczekują po firmie lub produkcie? Według polskich Internautek firmy powinny:

• oferować promocje: 71%,
• informować o nowościach: 70%,
• umożliwiać zakup: 64%,
• informować o ofercie: 60%.

Odpowiedzi dają do myślenia. Nasze klientki same podpowiadają nam, co powinniśmy robić w Internecie, aby zachęcić je do odwiedzenia naszego salonu. – Musimy przede wszystkim umożliwić zakup, czyli w naszym przypadku rezerwację dogodnego terminu. Ponadto nasz salon musi być widoczny w Internecie, czy to za pomocą własnej strony internetowej, czy też wizytówki na portalu gwarantującym dobrą widoczność w sieci. Do tego należy dodać funkcję publikacji promocji dostosowanych do naszego biznesu, tak by nasi fryzjerzy mogli być odpowiednio obłożeni pracą. – dodaje Michał Macewicz z portalu urodo.pl.

Pewne pozostaje jedno – nowe media to przyszłość w salonach fryzjerskich i możliwości, które mogą zacząć pracować na powodzenie Twojego interesu. Dlatego właśnie powstało urodo.pl, które oferuje nowoczesne rozwiązania dla Twojego salonu. Załóż konto na urodo.pl – to właśnie tu wypromujesz swój salon oraz umożliwisz swoim klientkom rezerwację wizyt on-line.

Urodo.pl – Rezerwuj wizyty on-line

www.urodo.pl
601 802 687
wspolpraca@urodo.pl
facebook.pl/urodopl

REKLAMA
Dopisz się do naszego newslettera