Przemiany, jakie będą miały miejsce latem 2011 będą nasycone radykalizmem i pragnieniem wprowadzenia zmian. Kreacyjne spojrzenie nabierze mocy i pozwoli beztrosko porwać się marzeniom, kultywując wartości dodatkowe i sięgając po te nadzwyczajne. W kolekcji The Italian Touch No. 9 możemy odnaleźć motywy kształtów i wariantów oparte na ich 3 podstawowych mood: mood „charme”, mood „euphoria” i mood „odyssey”.
- Polecani producenciMontibello jest rodzinną firmą z Hiszpanii z wieloletnim doświadczeniem. Marka specjalizuje się w produkcji kosmetyków, służących do profesjonalnej pielęgnacji i stylizacji włosów. [czytaj więcej]Artego, wiodąca marka profesjonalnych produktów fryzjerskich, od ponad dziesięciu lat dba o dostarczanie swoim klientom jak najwyższej jakości usług oraz kosmetyków. [czytaj więcej]Kemon jest włoską firmą z ponad pięćdziesięcioletnią historią, produkującą wysokiej jakości profesjonalne kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów. [czytaj więcej]
- REKLAMA
- Polecane galerie
- REKLAMAREKLAMA